شناسه خبر:71606
1402/4/28 09:11:37

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از آبرسانی پایدار به 211 روستای دیگر در استان مرکزی در قالب طرح جهاد آبرسانی خبر داد.

حشمت‌اله عباسی در حاشیه بازدید از طرح‌‌های آبرسانی استان اظهار داشت: در مرحله اول آبرسانی پایدار 67 روستای استان زیر پوشش قرار گرفتند که در مرحله دوم آبررسانی به 144 روستا با 930 میلیارد تومان اعتبار توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در طول سه سال تامین می‌شود.
وی افزود: یکی از اولویت‌های دولت مردمی با آغاز به کار دولت سیزدهم رفع محرومیت از چهره روستاها با توجه به دغدغه‌های آنها بود که در این راستا رفع مشکل آب در دستور کار قرار گرفت و به این منظور از ظرفیت سپاه نیز استفاده شد.
مدیرعامل آبفای استان مرکزی تامین آب شرب روستاها را اقدامی جهادی برشمرد و افزود: یکی از اولویت‌های دولت مردمی با آغاز به کار دولت سیزدهم رفع محرومیت از چهره روستاها است که در این راستا رفع مشکل آب شرب سالم و بهداشتی در دستور کار قرار گرفت و به این منظور با همکاری و تعامل با بسیج سازندگی، قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، آبرسانی به روستاها در کمترین بازه زمانی در حال انجام است که این امر بیانگر تلاشی جهادگونه است.

شناسه خبر 71606