شناسه خبر:83198
1403/3/10 15:15:52

زندان مرکزی همدان در محفلی که به یاد شهدای خدمت برگزار شد، میزبان مسئولان و مدیران ارشد قضائی و اجرایی استان بود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، زندان مرکزی همدان در محفلی که به یاد شهدای خدمت برگزار شد، میزبان مسئولان و مدیران ارشد قضائی و اجرایی استان بود؛ این محفل قرآنی با حضور زندانیان، سربازان وظیفه و مسئولان استانی برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در این مراسم گفت: خدمت صادقانه به مردم عاقبت به خیری به دنبال دارد.

حسن رضانیا عمل صالح را خدمت به مردم برشمرد و افزود: خوشا به سعادت کسانی که علاوه‌بر خدمت‌گزاری به مردم، شهادت هم نصیبشان شده است.

بهروز محمدی‌مهر، رئیس کل دادگستری استان همدان نیز گفت: آیت‌الله رئیسی فقط رئیس‌جمهور نبود، بلکه مصلحی پُرتلاش بود که برای اصلاح امور مردم به‌ویژه زندانیان لحظه‌ای آرام ننشست.

حمزه بروجنی، مدیرکل زندان‌های استان همدان نیز فرهنگی شدن فضای زندان‌ها را خواسته شهیدرئیسی دانست و گفت: ایشان همواره بر اصلاح افراد با تکیه بر توان فرهنگی و فرهنگ‌سازی تأکید داشت و ازاین‌رو زندان‌های ما اکنون به پایگاه‌های فرهنگی و انسان‌سازی مبدل شده است.

در این مراسم که با حضور 400 نفر در سوله ورزشی زندان همدان برگزار شد، بیش از 20 نفر از مسئولان و مدیران ارشد اجرایی و قضائی استان حضور داشتند که در خاتمه با مداحی و شعرخوانی به پایان رسید.

شناسه خبر 83198