شناسه خبر:83739
1403/3/27 17:40:17

با کسب دو طلا و دو نقره دیگر در نوبت صبح روز پایانی مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا در تایلند جمع مدال‌های نمایندگان کشورمان به 14 رسید.

مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان روزهای 25 تا 27 خردادماه در پاتایا تایلند برگزار می‌شود. تیم ایران با ١٨ ورزشکار و چهار مربی در بخش بانوان و مردان در رشته کانو و کایاک در این رقابت‌ها حاضر است.

نتایج نمایندگان کشورمان در مسابقات نوبت صبح روز یکشنبه به این شرح است:

هستی ناصری و زهرا مطهر در کانوی دونفره 200 متر بانوان زیر 23 سال در مسابقه نیمه‌نهایی با رقبایی از هند و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان 48.529 ثانیه دوم و راهی فینال شدند؛ در این رقابت نمایندگان تایلند و هند اول و سوم شدند.

ثنا زارع در کانوی یک‌نفره 200 متر بانوان جوانان در مرحله نیمه‌نهایی با رقبایی از کره‌ جنوبی، کامبوج، میانمار و تایلند رقابت کرد و در پایان با زمان 55.899 ثانیه چهارم شد و از راه‌یابی به فینال بازماند؛ در این رقابت نمایندگان تایلند، کره و میانمار اول تا سوم شدند.

هورام قاسمی در کانوی یک‌نفره 200 متر مردان جوانان در مرحله نیمه‌نهایی با رقبایی از اندونزی، هنگ‌کنگ، کره‌جنوبی و ویتنام رقابت کرد و در پایان با زمان 46.939 ثانیه چهارم شد و از راه‌یابی به فینال بازماند؛ نمایندگان ویتنام، کره و اندونزی اول تا سوم شدند.

هدیه خیرآبادی در کانوی یک‌نفره 200 متر بانوان زیر 23 سال در مسابقه فینال با رقبایی از تایلند، ازبکستان، هند، قزاقستان و ویتنام رقابت کرد و در پایان با زمان 50.219 ثانیه پنجم شد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، ویتنام و قزاقستان اول تا سوم شدند.

تانیا کارگرپور و عباس حسینی در کایاک دونفره 500 متر میکس زیر 23 سال در مسابقه فینال با رقبایی از قزاقستان، ویتنام، ازبکستان، قرقیزستان و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان 1:39.849 دقیقه در جایگاه نخست ایستادند و صاحب نشان طلا شدند؛ نمایندگان ازبکستان و تایلند نشان نقره و برنز گرفتند.

زهرا مطهر و محمد عباسی در کانوی دونفره 500 متر میکس زیر 23 سال در مسابقه فینال با رقبایی از قزاقستان، ویتنام، ازبکستان، هند و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان 1:58.531 دقیقه در جایگاه چهارم ایستادند؛ در این رقابت نمایندگان تایلند، ازبکستان و قزاقستان صاحب نشان شدند.

الناز شفعیان و تانیا کارگرپور در کایاک دونفره 500 متر بانوان زیر 23 سال در مسابقه فینال با رقبایی از قزاقستان، ویتنام، ازبکستان و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان 1:49.671 دقیقه در جایگاه نخست ایستادند و نشان طلا بر گردن آویختند؛ در این رقابت نمایندگان ازبکستان و تایلند صاحب نشان نقره و برنز شدند.

تیم کایاک چهارنفره مردان ایران با ترکیب عباس حسینی، یزدان زراعت‌کار، امیررضا برزگر و امیررضا اولادیان در مسابقه فینال 500 متر با رقبایی از قزاقستان، سنگاپور، ازبکستان، هند و چین‌تایپه رقابت کردند و در پایان با زمان 1:26.470 دقیقه در جایگاه دوم ایستاد و صاحب نشان نقره شد؛ در این رقابت نمایندگان ازبکستان و قزاقستان صاحب نشان طلا و برنز شدند.

ارشین رضانژاد و ترنم اکبرزاده در مسابقه فینال کایاک دونفره 500 متر بانوان جوانان با رقبایی از قزاقستان، ویتنام، ازبکستان، تایلند و چین‌تایپه رقابت کردند و در پایان با زمان 1:51.583 دقیقه در جایگاه دوم ایستادند و صاحب نشان نقره شدند؛ نمایندگان قزاقستان و ویتنام صاحب نشان طلا و برنز شدند.

این مسابقات با رقابت نمایندگان کشورمان در رقابت‌های فینال باقی‌مانده 500 و 200 متر پیگیری می‌شود.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 83739