شناسه خبر:84197
1403/4/10 16:32:14
فرماندار شهرستان بهار خبر داد:

اجرای برنامه توسعه اقتصادی در 21 روستای بهار

فرماندار شهرستان بهار گفت: اجرای برنامه‌های توسعه اقتصادی شامل ارائه تسهیلات کم‌بهره برای خوداشتغالی در 21 روستای شهرستان که دارای ظرفیت‌هایی در بخش‌های مختلف تولیدی هستند، در دستور کار قرار گرفته است.

مجتبی فیض‌الهی روز یکشنبه با بیان اینکه اجرای برنامه‌های توسعه اقتصادی شامل ارائه تسهیلات کم‌بهره برای خوداشتغالی در 21 روستای شهرستان که دارای ظرفیت‌هایی در بخش‌های مختلف تولیدی هستند در دستور کار قرار گرفته است، ابراز کرد: این طرح با همکاری بنیادهای برکت و علوی در سه بخش این شهرستان که هرکدام دارای هفت روستا هستند، اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: عمده این تسهیلات براساس جمعیت روستایی و صنایع دارای زمینه تولید به بخش‌های صنایع خُرد شامل جوراب‌بافی، خیاطی، کیف‌دوزی، کفش و پوشاک، تولید قارچ و آبزیان تعلق می‌گیرد.

فرماندار شهرستان بهار تأکید کرد: به تناسب اجرای هر طرح، تسهیلات لازم که به‌صورت کم‌بهره و بدون محدودیت است، به متقاضی خوداشتغالی پرداخت خواهد شد.

وی به استفاده از ظرفیت بنیاد علوی و بنیاد برکت در راستای توانمندی اقتصادی و محرومیت‌زدایی تأکید کرد و گفت: طرح‌ها و افراد مستعد برای اهداف شناسایی و حمایت شوند.

شهرستان بهار در فاصله 15 کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.


منبع: خبرگزاری ایرنا

شناسه خبر 84197