مدیر شرکت پخش فرآوردههای نفتی منطقه همدان خبر داد:
برگزاری 800 نفرساعت آموزش برای متصدیان جایگاههای سوخت منطقه همدان
مدیر شرکت پخش فرآوردههای نفتی منطقه همدان گفت: 800 نفرساعت آموزش برای متصدیان جایگاههای عرضه سوخت منطقه همدان برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه که سرفصلها و مباحث گوناگون در حوزههای تأمین و توزیع، کنترل کمی فرآورده، سرویسهای صنعتی، عملیات انبار نفت، سامانه هوشمند سوخت، حراست، HSE و تکریم ارباب رجوع توسط مسئولین ذیربط ارائه شد، فلسفه وجودی و رسالت شرکت ملی پخش تبیین و بازخوانی شد.
روستایی گفت: خانواده بزرگ شرکت ملی پخش چنان که تاکنون ثابت کرده است، شأنی بهجز خدمت صادقانه برای خود متصور نیست؛ ازاینرو مشارکت جهادی در انتخابات پیش رو برگ زرین دیگری بر افتخارات مجموعه خدمتگزار خواهد افزود.
وی به مسئولیت اجتماعی شرکت در قِبال جامعه و شهروندان اشاره کرد و افزود: اجرای طرح کهاب و اقدامات خیرخواهانه و توسعه اخلاقمداری در راستای تحقق شعار مردمداری، مرام ما است و رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت که این مهم همگرایی و همسویی مردم را در تعیین سرنوشت خویش مصممتر از پیش خواهد کرد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دفع قدرتمندانه دو حمله سایبری، مدیریت مطلوب توزیع، رضایتمندی مردم و قدردانی مدیرعامل از اقدامات منطقه، نتیجه تعامل دوسویه و اثربخش میان این مجموعه و ذینفعان و عوامل شاغل در جایگاهها است.
مدیر شرکت پخش فرآوردههای نفتی منطقه همدان ابراز کرد: خدمت صادقانه، جلب رضایتمندی عمومی و کسب روزی حلال سه رکن مهم در نحوه تعامل متصدیان جایگاههای سوخترسانی است.
گفتنی است، حیاتی رئیس حراست، نصیری رئیس تأمین و توزیع، شاماری کارشناس ارشد بازرگانی، گرجی نماینده صنفی جایگاهداران، احمدی رئیس خدمات مهندسی، کریمی رئیس HSE، ملکمحمدی رئیس تأسیسات و عملیات انبار نفت و دیگر سخنرانان برای حاضران به ارائه مطلب پرداختند؛ ضمن اینکه شیرانی مجری دوره و رئیس روابط عمومی در حوزه تکریم ارباب رجوع و مسئولیت اجتماعی شرکت، مطالب مبسوطی را تشریح کردند.
شناسه خبر 84271