شناسه خبر:56776
1401/3/30 08:42:14

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری یک زمین‌خوار و کشف زمین‌خواری 40 میلیارد ریالی در شهر همدان خبر داد.

سردار سلمان امیری روز یکشنبه افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اطلاع از یک فقره زمین‌خواری در شهر همدان، با هماهنگی دستگاه قضائی و همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان به بررسی موضوع اقدام کردند.

وی اضافه کرد: متصرفان با تراس‌بندی، غرس درختان، نصب تانکر آب، فنس‌کشی و شخم زمین‌ها اقدام به دست‌اندازی به 40 هزار متر مربع از اراضی ملی کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: در این راستا با تطبیق نقشه‌های موجود، از ملک مورد نظر که از اراضی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان بود، رفع تصرف شد.

سردار امیری تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی یک متهم را دستگیر کرد و تحویل مرجع قضائی داد که در این پرونده‌ها ضمن رفع تصرف اراضی، متهم ملزم به پرداخت جریمه شد.

وی در ادامه از کشف 20 هزار قلم انواع لوازم خانگی بدون مجوز خبر داد و گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی به یک دستگاه کامیون حامل لوازم خانگی مشکوک شدند و دستور توقف آن را دادند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: مأموران در بازرسی از این کامیون 20 هزار قلم انواع لوازم خانگی بدون مجوز به ارزش پنج میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

سردار امیری خاطرنشان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در این عملیات یک نفر را دستگیر کردند و برای رسیدگی به پرونده تحویل تعزیرات حکومتی دادند.

شناسه خبر 56776