شناسه خبر:65035
1401/10/28 09:07:46

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست شهرداری منطقه یک همدان از انجام عملیات برف‌روبی و پاک‌سازی معابر منطقه یک با استفاده از تمامی تجهیزات و کارکنان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک همدان، مرتضی حضرت‌زاده گفت: از صبح روز شنبه بیست‌وچهارم دی‌ماه با شروع بارش برف سنگین در شهر همدان عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی معابر و خیابان‌های منطقه یک با استفاده از تمامی تجهیزات و امکانات آغاز شده است.
حضرت‌زاده با اشاره به اینکه تمامی کارکنان و ماشین‌آلات شهرداری منطقه یک از ابتدای فصل زمستان درحال آماده‌باش قرار داشتند، افزود: از ظهر روز گذشته 230 نفر از کارکنان به همراه چهار دستگاه گریدر، هفت دستگاه بابکت، سه دستگاه نمک‌پاش مکانیزه برف‌روبی، هشت دستگاه تیغه برف‌روبی، دو دستگاه بابکت تیغه‌دار و 15 دستگاه کمپرسی، خاور و نیسان درحال برف‌روبی، نمک‌پاشی و پاک‌سازی معابر، خیابان‌ها و پیاده‌رو‌ها هستند تا شهروندان بتوانند با خیالی آسوده در سطح شهر تردد کنند.
سرپرست شهرداری منطقه یک همدان با بیان اینکه فعالیت شبانه‌روزی کارکنان و ماشین‌آلات برف‌روبی شهرداری منطقه ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: در ابتدا تمامی معابر اصلی در ساعات اولیه بارش نمک‌پاشی و پاک‌سازی شدند و هم‌اکنون نیز این عملیات در سطح محلات و معابر فرعی ادامه خواهد یافت تا شهروندان رفت‌وآمدی امن و بدون دغدغه داشته باشند.
حضرت‌زاده همچنین اظهار کرد: با هدف جلوگیری از سنگینی و شکستن شاخه‌های درختان، برف‌تکانی در سطح منطقه یک درحال انجام است تا از بروز آسیب‌های احتمالی و حوادث جلوگیری به عمل آید که شهروندان عزیز با برف‌تکانی درختان جلوی منازل و مغازه‌های خود، می‌توانند کمک شایانی در تسریع این امر داشته باشند.
وی در انتها از شهروندان همدانی که کمک‌رسان دستگاه‌های خدمات‌رسان در این بارش بی‌سابقه برف بوده‌اند تقدیر و تشکر و عنوان کرد: شهروندان عزیز برای تسریع در امر برف‌روبی از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر بپرهیزند و همچنین از پارک خودروهای خود در حاشیه معابر اصلی که باعث جلوگیری از عملیات برف‌روبی می‌شود، خودداری کنند.

شناسه خبر 65035