شناسه خبر:54902
1401/2/15 09:30:59

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: 60 قطعه زمین برای ساخت واحدهای کارگاهی دانش‌بنیان در مناطق مختلف این استان درنظر گرفته شده است.

محمدرضا بادامی روز یک‌شنبه دراین‌باره اظهار کرد: درصورت اعلام آمادگی شرکت‌های دانش‌بنیان این زمین‌ها برای احداث و راه‌اندازی کارگاه با نازل‌ترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

به گفته وی ایجاد منطقه فناوری برتر از سال 99 در چهار استان کشور ازجمله همدان آغاز شده که تاکنون تنها استان همدان نسبت به آغاز فرآیند کاری مربوطه اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه هم‌اینک ناحیه صنعتی بوعلی سه در منطقه فناوری استان استقرار یافته است، افزود: زیرساخت‌های لازم این منطقه 42 هکتاری تأمین و از اواخر آذرماه سال گذشته واگذاری‌ها آغاز شده است.

به گفته بادامی پارک علم و فناوری درصورت معرفی واحدهای فناور و دانش‌بنیان زمینه استقرار آن‌ها را در این مکان فراهم می‌کند که این کار درحال جریان است.

وی اظهار کرد: درصدد تملک 350 هکتاری زمین و الحاق آن به این مجموعه هستیم که در این صورت وسعت آن به حدود 400 هکتار افزایش خواهد یافت.

شناسه خبر 54902