شناسه خبر:14590
1398/9/12 08:30:27
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان:

مطالبه‌گری منطقی در راستای اهداف نظام با نیت خدمت در دستور کار

سپهرغرب، گروه خبر - سمیرا گمار: رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان گفت: این ائتلاف با هدف هم‌افزایی بین همه افرادی است که دل درگرو انقلاب دارند تا بتوانند با یک مطالبه‌گری منطقی در راستای اهداف نظام با نیت خدمت به مردم و انقلاب، ایفای نقش کرده و افراد شایسته را انتخاب کنند.

روز گذشته نتیجه آرای مجمع عمومی ائتلاف نیروهایی انقلاب اسلامی استان همدان با حضور اصحاب رسانه تبیین و تشریح شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه انتخابات یکی از مهم‌ترین عرصه‌های سیاسی نظام اسلامی است، عنوان کرد: شرکت در انتخابات یک معروف و تلاش برای انتخاب فرد اصلح یکی از وظایف ما است که تشکیل مجمع عمومی ائتلاف نیروهایی انقلاب اسلامی در استان همدان نیز در این زمره قرار دارد.

میرزا محمد سلگی گفت: این ائتلاف با هدف هم‌افزایی بین همه افرادی است که دل درگرو انقلاب دارند تا بتوانند با یک مطالبه‌گری منطقی در راستای اهداف نظام با نیت خدمت به مردم و انقلاب، ایفای نقش کرده و افراد شایسته را انتخاب کنند.

    انسجام نیروهایی انقلابی در راستای پیگیری مطالبات بر حق مردم

وی توجه به مسائل مهم جامعه ازجمله معیشت، اقتصاد و البته حضور جوانان در صحنه را از موضوعات مهم برشمرد و تصریح کرد: انسجام حاصل از گردهمایی و انتخابات این شورا در راستای پیگیری مطالبات بر حق مردم بوده و امیدواریم که با انتخاب افراد اصلح برای نمایندگی مجلس، به مأموریت خود در این برهه به‌خوبی عمل کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به حضور مستقل برخی جناح‌هایی انقلابی در عرصه‌های سیاسی، یادآوری کرد: اجباری در پیوستن همه اعضا به ائتلاف نیروهای انقلاب وجود ندارد اگرچه این کار موجب قوام و دوام کارها و رسیدن به نقطه واحد می‌شود، اما درنهایت هر حزبی مختار است به وظیفه و تکلیف خود عمل کند و آستین را برای روی کار آمدن یک مجلس کارآمد و انقلابی بالا بزند.

سلگی در پایان سخنان خود گفت: خوشبختانه با حضور گسترده طیف‌ها و احزاب انقلابی، انتخابات خوبی برگزار و 19 عضو اصلی و هفت عضو علی‌البدل انتخاب شدند که 30 درصد آنان را بانوان و 25 درصد را جوانان تشکیل می‌دهند.

     کم‌نظیرترین انتخابات محافل سیاسی طی سال‌های اخیر

دبیر مجمع عمومی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه انتخابات مجمع عمومی ائتلاف نیروهایی انقلاب اسلامی کم‌نظیرترین انتخابات محافل سیاسی طی سال‌های اخیر بود، عنوان کرد: در سراسر استان مجامع عمومی نیروهای انقلاب جبهه انقلاب اسلامی دعوت‌شده و افرادی را برایی تحقق فرامین رهبر انقلاب انتخاب می‌کنند تا با اجماع به تفکر واحد برسند.

محمدرضا غلامی‌پاک افزود: تمام تلاش ائتلاف این است که با تحقق حضور حداکثری و انتخاب اصلح، مجلسی کارآمد و به تعبیر امام راحل در رأس امور داشته باشیم، چراکه دشمنان امروز ما همه تلاش خود را در جهت مأیوس کردن مردم به کار بسته‌اند و حضور حداکثری مردم این نقشه‌ها را خنثی می‌کند.

وی اذعان کرد: افراد در این ائتلاف موضوعیتی، ندارند تمام تلاش ما این است که با تشویق به حضور حداکثری مردم، نمایندگان متعهد و متخصص انتخاب شوند.

دبیر مجمع عمومی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در پایان با بیان اینکه 11 حزب نیز در شورا حضور دارند، اعلام کرد: حزب مؤتلفه، توسعه و عدالت، جمعیت عدالت و پیشرفت، جمعیت جانبازان، ایثارگران، ایستادگی، جبهه پایداری، رهپویان انقلاب اسلامی، جبهه پیروان خط امام و رهبری، جمنا و وفاداران انقلاب اسلامی در این زمره هستند.

گفتنی است؛ اسامی افراد منتخب به این شرح است:

1. محمدرضا غلامی‌پاک 2. محمود احدیان 3. سعید نظری 4. کریم مطهری 5. علی‌اصغر سلیمانی 6. جمشید قاسمی 7. اباذر طالبی 8. علی رضایی 9. جواد عقبا 10. جلال زارع 11. ناصر صفایی 12. علیرضا ابراهیمی 13. احمد شانیان 14. سعید کوروش‌رحیم 15. عبدالرضا زمانی 16. فاطمه باغبان‌بهار 17. ابوالحسن کیهانی‌فاضل 18. شهاب مصداقی 19. سیده زهرا موسوی

شناسه خبر 14590