شناسه خبر:46212
1400/6/31 09:06:35

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر نیرو خواستار تأمین اعتبار هرچه سریع‌تر پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب کرمانشاه شد.

محمد رشیدی روز گذشته درخصوص دیدار روز 29 شهریورماه خود با وزیر نیرو در رابطه مشکلات آب و فاضلاب و برق در حوزه انتخابیه کرمانشاه اظهار کرد: در این دیدار ظرفیت نیروگاهی استان یادآوری شد.

وی ابراز کرد: موضوع صادرات برق به کشور عراق باید مورد توجه وزارت نیرو قرار گیرد و در این میان بهره‌گیری از ظرفیت نیروگاهی استان باید لحاظ شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه اشاره‌ای به مشکلات فاضلاب کرمانشاه داشت و گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب کرمانشاه به‌عنوان نهمین کلان‌شهر کشور فقط 30 درصد پیشرفت داشته و هنوز راه‌اندازی نشده و 70 درصد باقی‌مانده از پروژه نیازمند تأمین و تخصیص اعتبار است.

استفاده از فاضلاب و پساب شهری برای نیروگاه موضوع دیگری بود که رشیدی در دیدار با وزیر نیرو به آن اشاره کرد و خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به این موضوع شده بود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس همچنین در ادامه با اشاره به فرسودگی شبکه توزیع برق کرمانشاه، خواستار اصلاح و تأمین آن شد تا از هدررفت انرژی جلوگیری شود.

رشیدی یادآور شد: در پایان این نشست وزیر نیرو دستورات لازم درخصوص موارد مطرح‌شده را صادر کرد.

شناسه خبر 46212