شناسه خبر:12855
1398/7/20 09:54:55

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: حدود 750 نفر تاکنون در جشنواره قصه‌گویی استان شرکت کرده‌اند.

مهناز فتاحی ضمن تبریک هفته جهانی کودک، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در کنار تمامی ارگان‌هایی که برای کودکان و نوجوانان کار می‌کنند، برنامه‌هایی را از سیزدهم مهرماه برای کودکان آغاز کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در این برنامه‌ها خود کودکان و نوجوانان مشارکت داشته‌اند، گفت: انشاالله این برنامه‌ها ادامه دارد و قرار است عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تا یک سال رایگان باشد.

وی به برنامه میراث فرهنگی در بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی، مذهبی و فرهنگی در مورخ 16 مهرماه اشاره کرد و افزود: برنامه‌های مختلفی ازجمله اجرای جشن‌ها و برنامه‌های متنوع در مدارس، مراکز بهزیستی و مراکز نگهداری کودکان کار برای شاد کردن این عزیزان داریم.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: در ادامه این هفته از 21 الی 23 مهرماه جشنواره قصه‌گویی استانی را داریم که حدود 750 نفر در این جشنواره شرکت کردند و شرکت برای عموم مردم آزاد است.

 

شناسه خبر 12855