شناسه خبر:85004
1403/5/1 13:51:39

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از مهلت چهارماهه به کارخانه‌های فعال آسفالت این استان برای اخذ تائیدیه فنی‌ کوتاه مدت و بلند مدت خبر داد.

"سعید هژبری" روز دوشنبه در نشست شورای فنی استان ایلام، با تاکید بر بسترسازی لازم توسط کارفرمایان مرتبط به آسفالت معابر عمومی شهری و بین شهری برای اخذ تأییدیه‌های لازم توسط پیمانکاران، اظهار کرد: به کارخانه های آسفالت استان به مدت ۴ چهار ماه مهلت داده می‌شود تا نسبت به اخذ تأییدیه‌های فنی کوتاه مدت و بلند مدت خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه هر قراردادی که بر مبنای فهرست‌بها منعقد شده و بودجه و اعتبار آن دولتی باشد در ردیف پروژه‌های عمرانی قرار می‌گیرد، گفت: پیمانکاران این حوزه، با سنجش هزینه پروژه‌های همزمان خود وارد پیمان جدید شوند تا مشکلی در روند اجرای قرارداد و تامین اعتبار آن ایجاد نشود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه پیمانکاران فعال در استان افرادی صادق و متعهد برای حسن انجام پروژه‌ها هستند، افزود: طرح ملی نهضت مسکن، پروژه‌ای مردمی است و تمام سعی و تلاش کارفرمایان و پیمانکار باید در راستای کاهش هزینه های ساخت این واحدهای مسکونی باشد.

 

هژبری با تأکید بر اهمیت کار آزمایشگاه‌های تخصصی و مشاوران در حسن انجام طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و فنی، ابراز کرد: آزمایشگاه‌های خصوصی و مشاوران باید بازنگری در عملکرد خود داشته باشند و مشاوره آن‌ها به گونه‌ای نباشد که پروژه ها در حین اجرا به مشکل برخورد و کار متوقف شود و این امر موجب افزایش هزینه‌های پروژه‌ها شود.

شناسه خبر 85004