شناسه خبر:28950
1399/7/1 02:44:45

دوره چهارساله ریاست جواد رضایی‎تبار در هیئت هاکی کرمانشاه پاییز سال گذشته به پایان رسید.

هرچند مقدمات برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیئت باید از چند ماه قبل چیده می‌شد تا انتخابات به محض اتمام دوره چهارساله ریاست برگزار شود، اما این کار انجام نشده بود و درنهایت فدراسیون حکم سرپرستی سه‎ماهه هیئت هاکی کرمانشاه را به‌نام جواد رضایی‌تبار امضا کرد تا فعالیت رئیس سابق هیئت در رأس هاکی کرمانشاه همچنان ادامه داشته باشد.

از آن زمان تاکنون فدراسیون هاکی برای دو دوره سه‎ماهه دیگر هم جواد رضایی‎تبار را به‌عنوان سرپرست هیئت هاکی کرمانشاه منصوب کرده، اما بااین‌حال هنوز زمانی برای برگزاری مجمع انتخابات ریاست این هیئت تعیین نشده است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پاسخ به چرایی بلاتکلیفی یک‌ساله هیئت هاکی و عدم برگزاری مجمع انتخاباتی آن گفت: تاکنون دو مرحله برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت هاکی کرمانشاه اقدام کرده و از کاندیداها ثبت‌نام به‌عمل آوردیم.

جلال عزیزی تصریح کرد: مرتبه اولی که ثبت‎نام را انجام دادیم، آقای جواد رضایی‌تبار تنها کاندیدایی بود که ثبت‎نام کرد و از آنجایی که ایشان بازنشسته است و مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان بود، امکان برگزاری انتخابات فراهم نشد و از سوی دیگر به شیوع بیماری کرونا برخوردیم که مانع از فراهم کردن مقدمات برگزاری مجمع شد.

معاون ورزش و جوانان استان اضافه کرد: در ماه اخیر هم دوباره ثبت‎نام از کاندیداها را آغاز و با طی مراحل قانونی اسامی سه کاندیدا را به فدراسیون ارسال کردیم.

وی تأکید کرد: درحال حاضر همه‎چیز مهیای برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیئت هاکی استان است و فقط منتظر اعلام زمان برگزاری مجمع از سوی فدراسیون هستیم.

عزیزی به تلاش‌های چهارساله جواد رضایی‌تبار در هیئت هاکی کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: حدود 95 درصد از جامعه هاکی کرمانشاه مشتاق به ماندن ایشان در رأس هیئت هاکی استان هستند، اما متأسفانه امکان ادامه فعالیت این پیشکسوت ورزشی در هیئت هاکی فراهم نیست.


منبع: خبرگزاری ایسنا

شناسه خبر 28950