شناسه خبر:83355
1403/3/17 11:24:29

مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در یادداشتی نوشت:اجتماع پررنگ مردم بر محور مقاومت در داخل و خارج نشانه چیست؟

سارا طالبی در یادداشتی که به صورت اختصاصی در اختیار خبرگزاری مهر قرار داد در زمینه اجتماع پررنگ‌تر مردم بر محور مقاومت در داخل و خارج کشور نشان از چیست؟ نوشت:

مردم، هر زمان همدلانه کنار هم جمع می‌شوند، عظمتی را یادآور می‌شوند که امتداد این تجمعات، نشانی از عنایت و اتصالی به عالم غیب می‌دهد.

گره خوردن چند ماجرا، این روزها دقت مضاعفی می‌طلبد.

ماجرای اول طوفان الاقصی که با تقدیم خون‌های مظلومین، سبب شده راه برای ایجاد نظم جدیدی در جهان باز شود و مدتهاست حضرت آقا، غزه را نبض جهان اسلام خوانده و جبهه را، جبهه مقابله تمام حق و باطل و ایمان و استکبار نامیده است و تجمعاتی پرشور در سراسر جهان را برای بیداری جهان در حمایت از مقاومت، رقم زده است و نامه اخیر رهبر عزیز انقلاب، در پی همین اجتماعات، هدایت بخش بود.

ماجرای دوم، تقدیری از جنس شهادت برای ریاست جمهوری منتخب ملت ایران بود. خدای متعال برای این ایام ما چه تقدیری اندیشیده بود که در چنین شرایط سختی برای جریان مقاومت، ایران به علمداری «جبهه مقاومت جهانی»، ناگهان اتفاقی سخت را تجربه کرد.

شهید رئیسی که نماینده گفتمان انقلاب، در داخل کشور بود، در کنار عبور از شعار قبلی لزوم سازش و مذاکره برای حل تحریم‌ها، انتخاب شد و باور عمیق به ایده رهبری که فرموده بود «هزینه سازش از مقاومت بیشتر است» را محقق کرده و با خدمت جهادی، این استواری را چندجانبه کرد.

گویا حماسه طوفان الاقصی، داغی بود که برای یکدل شدن با آن، ما هم باید داغدار می‌شدیم ولی از دل این آتش قلب‌ها، اجتماعی رقم خورد که عظمت مسیر انقلاب را مجدد به دل‌های جهانیان اثبات کرد.

امتداد مسیر مقاومت، انتخابی بر مبنای مکتب امام و انقلاب می‌طلبد با همگرایی و همدلی حداکثری.

مقاومت نه محدود به مکان جغرافیایی است نه محدود به زمان خاص، بلکه جهان بینی است که «و ألّو استقاموا علی الطریقه لأسقیناکم ماءً غَدقا»

بهترین راه برای ادامه مسیر مقاومت، حفظ سنت خدمت به مردم است، مردمی که استوار پای این انتخاب مانده اند و شهادت رئیسی در مسیر خدمت به مردم، بهترین هدیه‌ای بود که منجر به حماسه حضور میلیونی شد و مجدداً اثبات کرد، مردم هم به مسیر مقاومت رأی می‌دهند و هم فضای خدمت مجاهدانه و راهساز برای پیشرفت را در مسیر مقاومت، بهتر تجربه می‌کنند. چله خدمت، گامی است مجاهدانه برای روایت این حماسه‌ها.


منبع: خبرگزاری مهر

شناسه خبر 83355