شناسه خبر:84948
1403/4/31 13:20:04

رئیس امور پیمان‌های شرکت گاز استان ایلام گفت: در ۳ ماهه نخست سال‌جاری بیش از ۳۶ مناقصه به ارزش بیش از هزار میلیارد ریال برای گازرسانی به مناطق شهری و روستایی ایلام و همچنین امورات خرید و تعمیرات و خدمات انجام شده است.

داریوش منصوری رئیس امور پیمان‌های شرکت گاز استان ایلام، روز یکشنبه ۳۱ تیرماه گفت: در ۳ ماهه نخست سال‌جاری بیش از ۳۶ مناقصه بزرگ و متوسط برای گازرسانی به مناطق شهری و روستایی ایلام و همچنین امورات خرید و تعمیرات و خدمات انجام شده است و این مناقصات برای تأمین گاز در مناطق شهری و روستایی، خرید کالاهای پروژه‌ای و پشتیبانی در شهرها و روستاهای استان برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: ارزش کل مناقصات برگزار‌ شده در مدت یاد شده، بیش از یک هزار میلیارد ریال بوده است و فرآیند این مناقصات شامل تعمیرات ساختمان و محوطه‌سازی ساختمان‌ها و احداث ساختمان مدیریت پسماند، مقاوم‌سازی خطوط در سطح استان و همچنین گازرسانی به حفرات خالی (شبکه و علمک) انجام گرفته است.

رئیس امور پیمان‌های شرکت گاز استان ایلام، ادامه داد: این شرکت جهت شفاف‌سازی در مناقصات، تمام فرآیندهای انتخاب پیمانکار و تامین کننده را به صورت الکترونیک در بستر سامانه‌های الکترونیک دولت (ستاد) و پایگاه اطلاع‌رسانی مناقصات کل کشور و پایگاه ملی قراردادها مورد استفاده قرار می‌گیرد و از طریق درج آگهی در روزنامه‌های سراسری در دو نوبت اطلاع‌رسانی صورت می‌پذیرد و همچنین در فرایند انتخاب پیمانکار از بخشنامه‌های سازمان مدیریت و وزارت نفت استفاده می‌شود.

منصوری خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جهت رفع نیازهای مردم شریف استان در زمینه‌های پروژه‌های گازرسانی و خدمات بهره‌برداری و پشتیبانی ۷۰ مناقصه بزرگ و متوسط دیگر برگزار شود.

شناسه خبر 84948