شناسه خبر:66262
1401/12/1 09:43:53

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس حوزه هنری استان همدان گفت: شب‌های روایت با موضوع اصالت‌های ایرانی و احیای دوباره آن توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی در همدان برگزار می‌شود.

محمدمهدی سماوات با بیان اینکه جهاد تبیین از تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی است، افزود: در وضعیت کنونی کشور جهاد تبیین ضروری و حیاتی است و به این منظور حوزه هنری انقلاب اسلامی با رویکرد هنری و فرهنگی خود و با استفاده از هنرهای مختلف به شکل ترکیبی، در برنامه شب‌های روایت اقدام به تبیین روایت‌هایی از حرکت‌ها، پیشرفت‌ها و برکات انقلاب اسلامی با موضوعات مختلف کرده است.
وی افزود: در این مجلس از سلسله‌برنامه‌های شب‌های روایت به روایت تاریخی شکل‌گیری و رشد اصالت‌های ایران در طول تاریخ پُرفرازونشیب این مرزوبوم و نیز تبیین دشمنی‌های نظام سلطه علیه این اصالت‌ها می‌پردازیم.
رئیس حوزه هنری استان همدان یادآور شد: بخش پایانی این مجلس، روایت خدمات انقلاب اسلامی در احیای دوباره این اصالت‌ها است.
سماوات با بیان اینکه این برنامه هر ماه با موضوعی جدید برگزار خواهد شد، گفت: محفل سوم از سلسله‌مجالس شب‌های روایت با موضوع زن انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
وی در پایان با بیان اینکه اجرای نخست یکشنبه 30 بهمن‌ماه 1401 بود، خاطرنشان کرد: اجرای دوم دوشنبه یکم اسفندماه از ساعت 18:45 لغایت 20:30 در سینما فلسطین، سالن شماره دو برگزار می‌شود.

شناسه خبر 66262