شناسه خبر:68326
1402/2/7 08:51:09

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از پرداخت بیش از 750 میلیارد تومان به مؤسسات و مراکز درمانی استان در سال 1401 خبر داد.

فریبرز نیاستی گفت: با توجه به نقش اثرگذار تأمین مالی منابع مورد نیاز در مؤسسات درمانی طرف قرارداد به‌منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیماران، اداره کل بیمه سلامت استان از سال گذشته تمام توان خود را به‌کار گرفته است تا با پرداخت به‌روز مطالبات مؤسسات طرف قرارداد، پزشکان و داروخانه‌ها، نسبت به تسویه مطالبات مؤسسات و مراکز درمانی استان مبادرت ورزد.
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با اشاره به پرداخت مطالبات مراکز درمانی استان، اظهار کرد: مطالبات بیمارستان‌ها و مراکز دولتی دانشگاهی استان تا پایان بهمن‌ماه پرداخت شده است؛ مطالبات بیمارستان‌های خصوصی، مراکز خصوصی، غیر دانشگاهی، درمانگاه‌ها، مراکز پاراکلینیک، آزمایشگاه‌ها و مطب پزشکان بخش خصوصی تا پایان دی‌ماه، مطالبات پزشکان خانواده شهری تا پایان اسفندماه پرداخت شده و سطح یک روستایی دانشگاه علوم پزشکی همدان و اسدآباد تا پایان اسفندماه تسویه شده است.
مبلغ کل پرداخت‌شده به مؤسسات و مراکز درمانی استان در سال 1401 بیش از 750 میلیارد تومان است. در همین راستا مطالبات داروخانه‌های استان (خصوصی و دولتی) تا پایان بهمن‌ماه سال 1401 تسویه و پرداخت شده است.

شناسه خبر 68326