شناسه خبر:68586
1402/2/13 09:09:26

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از همکاری هشت هزار و 800 معلم در طرح اکرام ایتام و محسنین در استان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، محمدرسول شیخی‌زاده با گرامی‌داشت هفته معلم، به نقش ویژه معلمان در ترویج همدلی و ایثارگری و تعامل اجتماعی در جامعه به‌‌عنوان یکی از مصادیق بارز و عملی تربیت اشاره کرد و گفت: جامعه فرهنگی و معلمان همواره نقش خود را در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه و خداپسندانه، به‌درستی ایفا کرده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از معلمان به‌عنوان یکی از یاوران اصلی این نهاد نام برد و افزود: در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه هدف تحت حمایت هم‌اکنون 61 هزار و 600 حامی طرح اکرام ایتام و محسنین با این نهاد همکاری دارند که هشت هزار و 800 نفر از این نیکوکاران از قشر فرهنگی و معلمان هستند که حمایت 10 هزار کودک یتیم و محسنین را به‌عهده دارند.
شیخی‌زاده ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ معلم متفکر انقلاب شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و قدردانی از این حامیان نیکوکار، بیان کرد: حمایت از ایتام و محسنین، یک کار باارزش بوده که خداوند در قرآن کریم پاداش 10 برابری را برای فرد نیکوکار بشارت داده است.
وی با اشاره به اینکه هریک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای شماره کارت‌ بانکی اختصاصی هستند، تأکید کرد: تمامی کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به‌صورت مستقیم به‌ حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود و همشهریان نوع‌دوست برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند، می‌توانند علاوه‌بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir به‌منظور ثبت‌نام در این طرح استفاده کنند.

شناسه خبر 68586