شناسه خبر:69485
1402/3/4 09:09:46

سپهرغرب، گروه خبر: مشکلات حوزه آب شهرستان پاوه بهانه‌ای شد تا نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سردار حسن‌زاده از قرارگاه نجف اشرف، مدیران آبفا و آب منطقه‌ای استان و جمعی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی در نشستی دور یک میز در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان جمع شوند و به بررسی مشکل بپردازند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با گله‌مندی از آب منطقه‌ای استان، گفت: پروژه هانی‌کوان از سال 1387 تاکنون ادامه داشته و با این وجود امروز با نواقص و مشکلاتی همراه است.
طهماسب نجفی ادامه داد: یک‌هزار و 200 میلیارد تومان در پروژه آب‌رسانی در سخت‌ترین نقاط که عملیات آن در توپوگرافی خشن بوده، هزینه شده است.
هم‌اکنون عملیات اجرایی پروژه‌های آب‌رسانی به شهرهای پاوه، نوسود، بانه‌وره و روستاهای تابعه به‌خوبی پیش می‌رود که فرماندار پاوه امیدوار است پروژه‌های نوسود و بانه‌وره تا شهریورماه امسال به بهره‌برداری برسد.
علیرضا حیدری افزود: امیدواریم تصمیمات این نشست منجر به حل مشکلات پیش روی پروژه‌های آب شرب شهرستان شود، چراکه برخی از پروژه‌ها همچنان نواقص و مشکلاتی دارند که به یاری خدا با همت مسئولان مربوطه اقدامی عاجل برای حل آن‌ها صورت بگیرد.
نماینده قرارگاه نجف اشرف نیز اضافه کرد: پروژه خط انتقال نودشه یکی از کارهای ارزشمندی است که انجام شده و محل مخزن آن هم با آن حجم سخت و سنگی بوده است.
سردار حسن‌زاده از افتتاح برخی از پروژه‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: مجتمع روستای تین، سه روستای گیلانغرب، روستاهای روانسر و روستای لاران پاوه آماده بهره‌برداری هستند.
فرماندار پاوه در پایان این نشست ضمن تقدیر از قرارگاه محرومیت‌زدایی خاتم‌الانبیاء و نجف اشرف سپاه، افزود: ان‌شاءالله با بهر‌ه‌برداری از پروژه‌های یادشده در فصل کم‌آبی شهروندان پاوه و بخش‌های تابعه و به‌خصوص مناطق الحاقی پاوه دچار کم‌آبی و مشکل نشوند.

شناسه خبر 69485