شناسه خبر:86860
1403/7/8 14:05:00

تداوم حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و بمباران وحشیانه مناطق مسکونی لبنان از جدیدترین اخبار مربوط به تحولات منطقه است.


تجاوزات و حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و کشور لبنان طی ساعات پس از نیمه شب و بامداد امروز همچنان ادامه داشته و تعداد زیادی شهید و زخمی برجای گذاشته است.
**تداوم حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه
خبرنگار شبکه المیادین از تداوم حملات جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه خبر داد.
بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اردوگاه آوارگان فلسطینی در جبالیا را بمباران کردند.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌های آوارگان فلسطینی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را نیز بمباران کردند.
علاوه بر حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، توپخانه این رژیم نیز مجدداً مناطق مسکونی را زیر آتش گرفته و جنوب شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد.
حملات توپخانه‌ای این رژیم به خانه‌های فلسطینی‌ها در مرکز شهر غزه دست کم سه شهید و شش زخمی برجای گذاشت.
این حملات زمینی، جنوب محله الزیتون واقع در جنوب شرق شهر غزه را نیز دربرگرفت.
راهپیمایی اردنی‌ها در محکومیت ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان
این در حالی است که راهپیمایی گسترده‌ای در اردن در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به لبنان و شهادت سید حسن نصرالله برگزار شد.
به گزارش شبکه المیادین، شهروندان اردنی یک راهپیمایی گسترده در پایتخت این کشور برگزار کرده و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ضاحیه جنوبی بیروت را محکوم کردند.
آنها همچنین ترور سید حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان را در جریان حمله وحشیانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه ضاحیه جنوبی بیروت محکوم کردند.
شهروندان اردنی بر حمایت خود از نیروهای مقاومت در نبرد با دشمن صهیونیست تاکید کردند.
لازم به ذکر است عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت دبیرکل حزب‌الله در ضاحیه جنوبی بیروت شد موجی از محکومیت‌ها و واکنش‌های منفی را در سطح داخلی لبنان و کشورهای منطقه و جهان برانگیخت.
**بمباران وحشیانه مناطق مسکونی لبنان/ شهادت 9تن از اعضای یک خانواده
از سوی دیگر گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف لبنان به ویژه بخش‌های مسکونی این کشور است.
به گزارش شبکه المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ساعتی قبل شهر هرمل در شرق لبنان را بمباران کردند.
این حملات وحشیانه علیه مرکز دفاع شهری در منطقه طیردبای جنوبی به شهادت چهار تن و زخمی شدن تعدادی دیگر انجامید.
همچنین گزارش شده که در جریان بمباران منطقه العین واقع در شمال بعلبک دست کم 9 تن از اعضای یک خانواده سوری به شهادت رسیدند.
رسانه‌های عربی حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه بعلبک و اطراف آن در شرق لبنان را بسیار سنگین توصیف کردند.
**حملات رژیم صهیونیستی به منطقه مرزی میان سوریه و لبنان
خبرنگار شبکه المیادین مستقر در بقاع واقع در شرق لبنان گزارش داد که حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته به نزدیکی مرزهای مشترک لبنان و سوریه رسیده است.
خبرگزاری معای فلسطین نیز گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک منطقه در میان الطفیل و عسال الورد واقع در حومه دمشق در نزدیکی مرزهای سوریه و لبنان را هدف قرار دادند.
همزمان پهپادهای جاسوسی رژیم صهیونیستی بر فراز این منطقه به پرواز درآمدند. یک پهپاد اسرائیلی نیز حومه منطقه القصیر در نزدیکی مرزهای سوریه و لبنان را هدف قرار دادند.

شناسه خبر 86860