شناسه خبر:69042
1402/2/24 00:35:37

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: به‌عنوان نخستین استان، صنایع دستی را در جوار شهرک‌های صنعتی و صنفی مستقر خواهیم کرد؛ همچنین به‌عنوان نخستین استان کشور، شهرک‌های صنعتی مشارکتی ایجاد می‌کنیم.

مصطفی حقیقی ابراز کرد: حسب دستور ریاست محترم جمهور و نگرش و خوش‌ذوقی استاندار محترم همدان، مقرر شد در جوار شهرک‌ها و نواحی صنعتی حتماً فضای مناسب برای فعالیت صنایع دستی استان دیده شود؛ به‌عنوان نخستین استان در جوار شهرک صنفی صنعتی بوعلی دو، برنامه‌ریزی برای استقرار واحد کارگاهی و فروشگاهی صنایع دستی استان همدان طراحی شد و به‌زودی با شرایط خاصی در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

وی اذعان کرد: در سال رشد تولید با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب درخصوص مردمی‌سازی اقتصاد و با توجه به اینکه یکی از موانع اصلی تولید، عدم تناسب زیرساخت و بستر مناسب با رویکرد جذب سرمایه‌گذار از سایر نقاط کشور به استان است، با خلاقیت استاندار محترم به‌عنوان نخستین استان درحال ایجاد شهرک‌های صنعتی مشارکتی هستیم که هم با بخش خصوصی و هم با بخش دولتی شهرک‌های صنعتی و صنفی مشترک ایجاد شود.

این مقام مسئول افزود: با این روش گره از مشکل تملک در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گشوده خواهد شد؛ خیلی زود خبر ایجاد نخستین شهرک مشارکتی با بخش خصوصی را به سمع و نظر مردم عزیز استان خواهیم رساند.

شناسه خبر 69042