شناسه خبر:69662
1402/3/9 09:38:23

سپهرغرب، گروه خبر: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: در سال گذشته 10 هزار مددجو با صرف هزینه چهار میلیارد و 500 میلیون تومان آموزش‌های فنی حرفه‌ای را فرا گرفتند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، شهرام عابدی توجه ویژه به آموزش مددجویان را یکی از اهداف درخشان برنامه‌های اشتغال کمیته امداد استان همدان عنوان کرد و گفت: 10 هزار مددجو در سال گذشته از دوره‌های آموزشی در سه سطح مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی بهره‌مند شدند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با بیان اینکه این آموزش‌ها به‌صورت مجازی و حقیقی انجام‌ شده است، ادامه داد: جهت آموزش این تعداد از مددجویان چهار میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده که دو هزار و 700 نفر در سطح مهارتی، دو هزار و 500 نفر در سطح مقدماتی و چهار هزار و 900 نفر در سطح پایدارسازی آموزش دیده‌اند.
عابدی استفاده از ظرفیت‌های نیکوکاران، مشاغل، متخصصان، کارفرمایان و کارآفرینان را از دیگر برنامه‌های راهبردی این نهاد عنوان کرد و افزود: این ظرفیت‌ها می‌تواند در زمینه آموزش، راهبری، هدایت و پشتیبانی شغلی مددجویان به کمک کمیته امداد بیاید و فرآیند خودکفایی و توانمندسازی مددجویان را سریع‌تر و بهره‌ورتر کند.

شناسه خبر 69662