شناسه خبر:69516
1402/3/6 10:20:30

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار همدان با بیان اینکه در سفر رئیس‌جمهور بیش از 319 میلیارد تومان در حوزه فرهنگ و ارشاد اعتبار درنظر گرفته شد، گفت: امیدواریم زیرساخت‌های مناسب فرهنگی و هنری در همدان ایجاد شود.

مسلم مخفی در جمع هنرمندان همدانی با بیان اینکه نگاه دولت مردمی کرامت اهل فرهنگ و هنر است، اظهار کرد: همدان در کنار القاب بزرگی همچون دارالمجاهدین و دارالمؤمنین به پایتخت تاریخ و تمدن نیز شهره است.
وی ادامه داد: همدان با قدمت تاریخی کهن خود و وجود مفاخر بزرگ در حوزه فرهنگ و ادب و هنر، حرف‌های زیادی برای گفتن در این عرصه مهم دارد.
فرماندار همدان یادآور شد: همدان بسترهای لازم را برای برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های فرهنگی و هنری دارد و در گذشته‌ها نیز این برنامه‌ها را در سطح قابل قبولی برگزار کرده است.
مخفی با بیان اینکه نگاه مدیریت ارشد استان استفاده از تمام این ظرفیت‌ها است و هیچ جشنواره‌ای از همدان بیرون نمی‌رود، عنوان کرد: در سفر رئیس‌جمهور بیش از 319 میلیارد تومان در حوزه فرهنگ و ارشاد اعتبار درنظر گرفته شده که امیدواریم با اختصاص این اعتبارات زیرساخت‌های مناسب فرهنگی و هنری در استان همدان ایجاد شود.
وی یادآور شد: از هنرمندان می‌خواهیم که در حوزه ثبت جهانی هگمتانه که یک فرصت بی‌نظیر برای استان همدان است، به یاری مدیران و متولیان کار بیایند.

شناسه خبر 69516