شناسه خبر:87838
1403/8/2 15:12:00

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با اشاره به ادامه جمع‌آوری کمک‌ها به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، لبنان و یمن، گفت: کرمانشاهی‌ها تا کنون 190 میلیون تومان نقدی به جبهه مقاومت کمک کرده‌اند.


محمد‌باقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه اظهار کرد: باتوجه‌به حملات شدید و ددمنشانه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، لبنان و یمن، بنا بر تأکید رئیس جمعیت هلال‌احمر و ابلاغ سازمان داوطلبان، هلال‌احمر استان کرمانشاه اقدام به استقرار صندوق‌های سیار در 15 شعبه شهرستانی کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کند.
وی با بیان اینکه هلال‌احمر استان کرمانشاه آماده دریافت کمک هم‌استانی‌ها برای کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان است، افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق شماره حساب‌ 99992 و یا از طریق کد دستوری#1*112* کمک‌های خود را به حساب‌های جمعیت هلال‌احمر واریز کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با اشاره به استقرار تیم‌های هلال‌احمر از ادامه جمع‌آوری کمک‌ها سخن گفت و افزود: هم استانی‌ها تا کنون 190 میلیون تومان نقدی به جبهه مقاومت کمک کرده‌اند، البته این جدا از مبالغی است که به‌حساب متمرکز کشوری و کد‌های دستوری واریز شده است.
وی خاطرنشان کرد: کمک‌های غیرنقدی به‌خصوص اقلام زیستی، بهداشتی و غذایی هم از طریق پایگاه‌هایی که در سراسر استان فعال هستند، جمع‌آوری می‌شود تا ان‌شاءالله این کمک‌های مستقیماً تحویل آسیب‌دیدگان واقعی در لبنان، غزه و یمن داده شود.

شناسه خبر 87838