شناسه خبر:87945
1403/8/5 17:55:00

شهید سیدجواد هزاوه‌ای در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: از تفرقه بپرهیزید و همان‌طور که امام خمینى فرموده‌اند، در حفظ وحدت بکوشید؛ تا زمانى که وحدت داشته باشید، هیچ قدرتى شما را از هم جدا نخواهد کرد.


«شهید»، شاهد شهود عرفانی شد و نقش هر چه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
«شهید»، همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه‌ بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.
حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید!
تبرک لحظاتمان با شهید سیدجواد هزاوه‌ای:
برادران و خواهران مسلمان و متعهد تا می‌توانید دست از یارى حسین زمان برندارید و تا خون در بدن دارید، علیه آمریکا و مزدوران داخلى و خارجى بجنگید. به خدا سوگند که همیشه زمان امام حسین و یزید است و اگر دست از یارى حسین زمانتان بردارید، عذاب خدا بر شما نازل می‌شود، آن‌گاه در روز قیامت چه جوابى خواهید داد! قدر این اسلام و قرآن و آزادى را بدانید؛ اى برادران! مگر فراموش کرده‌اید چند سال گذشته را! مگر فراموش کرده‌اید که چطور ساواک جوانان را که دم از اسلام می‌زدند، شکنجه می‌کرد! اى برادران! از تفرقه و جدایى بپرهیزید و همان‌طور که امام خمینى فرموده‌اند، در حفظ وحدت بکوشید. تا زمانى که وحدت داشته باشید، هیچ قدرتى شما را از هم جدا نخواهد کرد. از مرگ نترسید.

شناسه خبر 87945